§9 REKLAMACJA
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.
- Reklamacja powinna zostać złożona przez Klienta za pomocą poprawnie wypełnionego Formularza reklamacyjnego: http://www.bridestore.pl/img/cms/reklamacja-bridestore.pdf, który wraz reklamowanym produktem powinien zostać wysłany na adres: BRIDE STORE Piotrkowska 34, 90-265 Łódź oraz w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: office@bridestore.pl.
- Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: danych Konsumenta, rodzaju i nazwy produktu, numeru zamówienia, daty złożenia zamówienia, daty odbioru produktu, opisu sposobu lub przyczyny powstania uszkodzenia, datę zauważenia wady oraz określenie preferowanej formy uznania reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres: BRIDE STORE ul. Piotrkowska 34, Łódź 90-265. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.